در حال بارگذاری ...

«هیچکس رامحکم بغل نکن» در نجف آباد به صحنه می رود

نمایش «هیچکس را محکم بغل نکن» به نویسندگی فاطمه کاظمی, محمد جواد سجادی وبه کارگردانی محمدجوادسجادی کاری از گروه هنری زاوش درتاریخ ۲۵لغایت۳۱مرداد ماه ۹۶در خانه هنرمندان, شهرستان نجف آباد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اصفهان درگفتگو با محمدجوادسجادی کارگردان نمایش «هیچکس را محکم بغل نکن» که به نویسندگی فاطمه کاظمی ومحمدجوادسجادی کاری از گروه هنری زاوش تولید وتهیه شده  درتاریخ ۲۵لغایت ۳۱مردادماه۹۶ در خانه هنرمندان,شهرستان نجف آباد بر روی صحنه می رود.


محمدجوادسجادی در رابطه با جدترین اثرخود می گوید: نمایش «هیچکس را محکم بغل نکن» داستان دختری دانشجو به نام نگار است که دانشجو رشته بازیگری است و دور از خانواده  زندگی می کند وبه خاطر قتل در زندان به سرمی برد . درجریان کشف انگیزه قتل، بازپرس متوجه موضوعی می شود که نگارکه زندگی مشابهی به نمایشنامه مده آوتحت تاثیرشیوی متداکتینگ ,قتلی را که انجام داده شبه عمد بوده است. او در دانشگاه رفته رفته با پسری به نام مهرداد آشنا می شود که رابطه عاطفی عمیقی بین آن دو شکل می گیرد. در اجراهای صحنه آنها بسیار موفق هستند اما با گذشت زمان کم کم رابطه آنها دچار بحران می شود اما ارتباط کارهنوز ادامه پیدا می کند آنها اثرجدید خود را انتخاب می کنند وقرارمی شود نمایش مده آ شیوه متداکتینگ رواجرا کنند اما در ادامه داستان........ 

 

کارگردان این نمایش افزود سبک نمایش بلاک باکس و کاملا رئالیستی است ومهم ترین پیامی که این نمایش به تماشاگرالقا می کند، اجحاف به حقوق زنان است . 


سجادی در ادامه تصریح کرد تا کنون این نمایش در هیچ جشنواره ای شرکت نکرده است و به همراه گروه نمایش درتلاش هستیم تا این نمایش را در بیست و نهمین جشنواره تاتراستان اصفهان شرکت دهیم .


وی یکی از بزرگترین مشکلات تاتردراصفهان را عدم وجود سالن های استاندارد تئاتردانست .

 

ابوالفضل صفوی، عرفان آیتی، فاطمه کاظمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند همچنین عوامل این نمایش وحید افشاری :دستیارکارگردان، نداآیتی:تهیه کننده، یاسرجعفری:منشی صحنه، پیمان احمدی:موسیقی، راضیه فاضلی:طراح پوستروبرشور هستند. 
 
 نمایش «هیچ کس را محکم بغل نکن» کاری از گروه تاتر زاوش از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱مرداد ۹۶از ساعت۱۹در خانه هنرمندان واقع در شهرستان نجف آباد به روی صحنه می رود.

 

گزارش از کاظم زارعیان
 




نظرات کاربران