در حال بارگذاری ...

نمایش «کات» در خمینی شهر با استقبال تماشاگران رو برو شد

نمایش کات به نویسندگی فاطمه مکاری و کارگردانی احسان فاضلی کاری از گروه تئاتر ستایش ۱۵ لغایت ۱۹ مردادماه ۱۳۹۶ در کتابخانه و فرهنگسرای کوثر خمینی شهر به روی صحنه رفت و با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد و به زودی در اصفهان به روی صحنه خواهد رفت . 

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از احسان فاضلی کارگردان نمایش کات این نمایش از 15 لغایت 19 مردادماه 1396 در کتابخانه و فرهنگسرای کوثر خمینی شهر به روی صحنه رفت و با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد و به زودی در اصفهان به روی صحنه خواهد رفت .

 

احسان فاضلی در رابطه با این نمایش می گوید: کات روایت زندگی دو خواهر است که یکی از آنها با پسرعموی معتاد خود ازدواج کرده و همگی در خانه ای محقر باهم زندگی می کنند. خواهر بزرگتر پرستار و مجرد است و سالهاست پرستار عمه ی پیرو پولدارشان است وخواهر کوچکتر دستیار کارگردان و عاشق سینماست، او که حالا در شرف طلاق است از زندگی خواهر بزرگترش فیلم مستند می سازد و می خواهد ساختار شکنی کرده و به هر طریق ممکن خودش را مطرح کند. دو خواهر برای مقابله با فشارهای کمرشکن زندگی و رسیدن به یک زندگی آرمانی که از کودکی در رویاهایشان می دیدند، تصمیم مهم و خطرناکی می گیرند.

 

کارگردان این نمایش تصریح کرد این اثر رئالیسم بوده و از تکنولوژی مولتی مدیا نیز بهره جسته است .

 

وی در ادامه افزود معصومه ماندنی، شهره موسوی، امین پناهی، مهران هادی بازیگرانی هستند که در ا ین نمایش به ایفای نقش می پردازند و دستیار کارگردان: میعاد سلیمانی راد، مدیر صحنه: روح الله جمشیدی، گریم: سمیه محمدی از عوامل اجرایی این نمایش هستند . 
 




نظرات کاربران