در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی « خطی اما دربستی » در سومین جشنواره تئاتر کوثر نطنز اجرا شد

نمایش خیابانی « خطی اما دربستی » به نویسندگی نورا لک و کارگردانی علیرضا آقایی توسط گروه تئاتر چهرک در تاریخ ۴ مردادماه ۱۳۹۶ در بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر کوثر نطنز به اجرا در آمد.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از علیرضا آقایی کارگردان نمایش خیابانی خطی اما دربستی این نمایش در تاریخ 4 مردادماه 1396 ساعت 17:30 دقیقه در شهرستان نطنز در بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر کوثر نطنز به اجرا در آمد و مورد توجه و استقبال مردم هنر دوست نطنز قرار گرفت .

 

علیرضا آقایی در رابطه با این نمایش به خبرنگار انجمن نمایش اصفهان گفت: دو مسافر بر سر سوار شدن به یک تاکسی خطی دعوایشان می شود. راننده تاکسی هر دو را به زور داخل تاکسی جا می دهد در حالی که ظرفیت تاکسی اش کامل شده است. این تاکسی معاینه ی فنی ندارد، تاکسی متر ندارد، ماشینش بوی بد می دهد و از رده خارج است همچنین راننده این تاکسی کرایه بیشتر از حد معمول از مسافرانش می گیرد...

 

کارگردان این نمایش افزود قصد دارم این نمایش را که با موضوع شهروندی و حمل و نقل عمومی ساخته و پرداخته شده است را در جشنواره تئاتر لاهیجان نیز شرکت دهم . او همچنین خواستار توجهات افزون تر نسبت به تئاتر خیابانی از سوی مسئولان شد و گفت امیدوارم مسئولین از تاتر خیابانی حمایت کنند .

 

علیرضا آقایی، حامد عابدی، ابوالفضل نیک نژاد بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین فرخنده برفی دریایی: دستیار کارگردان و آزاده لک، پریسا آقایی، نجمه مهرابی، یونس کرمی از دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند .

 

سومین جشنواره استانی کوثر در بخش های تئاتر صحنه ای، کودک، بزرگسال و خیابانی به مدت سه روز  ۴ تا ۷ مرداد ماه در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.
 




نظرات کاربران