در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی « ماجراهای آبی آقای بیکار » در سومین جشنواره استانی کوثر نطنز

نمایش خیابانی « ماجراهای آبی آقای بیکار » به نویسندگی و کارگردانی پویا امامی شرکت کننده در سومین جشنواره استانی کوثر نطنز در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۵ همراه با ا ستقبال خوب تماشاگران اجرا شد.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از پویا امامی کارگردان نمایش خیابانی « ماجراهای آبی آقای بیکار » این نمایش در بخش خیابانی سومین جشنواره استانی کوثر نطنز که با حمایت شهردار نطنز شروع به کار کرد پذیرفته و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد . 


پویا امامی دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران که به گفته خود سابقه حضور در بیش از ۱۵ نمایش صحنه ای و خیابانی را دارد  در گفتگو با خبرنگار سایت انجمن نمایش اصفهان می گوید: داستان نمایش خیابانی « ماجراهای آبی آقای بیکار » داستان یک متقاضی کاراست که با آفتابه ای در دست و پرونده ای در دست دیگر به دنبال آدرس اداره می گردد تا استخدام شود. او با عجله از مردم پرس و جو می کند تا با خبرنگاری روبرو می شود. خبرنگار در حال گرفتن مصاحبه در خصوص کمبود آب از مردم است. متقاضی کار از صحبت های خبرنگار متوجه می شود که مسئول استخدام به دلیل قطع شدن آب در حمام گیر افتاده و ...

 

کارگردان این نمایش افزود این نمایش دارای ساختار دورانی است که همراه با کمدی های موقعیت لحظاتی شاد و خنده آور را برای تماشاگر خود به ارمغان می آورد . همچنین استفاده از آکساسوار به شکل خلاق در این شیوه اجرایی به زیبایی اجرا افزوده است . 

 

پویا امامی که خود یکی از بازیگران این نمایش است به همراه علی عنایتی دیگر بازیگر این اثر ۱۲ شب اجرای عمومی در اصفهان داشته و متن آن نیز در جشنواره سراسری سوره در بخش خیابانی پذیرفته شده است.

 

سومین جشنواره استانی کوثر در بخش های تئاتر صحنه ای، کودک، بزرگسال و خیابانی به مدت سه روز 4 الی 7 مرداد ماه  در فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.
 




نظرات کاربران