در حال بارگذاری ...

نمایش « پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی » در اصفهان به صحنه می رود

نمایش « پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی » به نویسندگی آرمین حمدی پور و کارگردانی مسعود نریمانی کاری از گروه تئاتر آفاق از ۳۰ تیرماه لغایت ۱۳ مردادماه ۱۳۹۶ در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود . 

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از مسعود نریمانی کارگردان نمایش « پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی » این اثر که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان و تالار هنر توسط گروه تئاتر آفاق تهیه و تولید شده است از تاریخ 30 تیرماه لغایت 13 مردادماه 1396 در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود .

 

مسعود نریمانی در این گفتگو به خبرنگار سایت انجمن نمایش اصفهان در رابطه با موضوع نمایش می گوید : این نمایش با زبانی کاملا ساده و روان به تضادهای اجتماعی ، فکری، شخصیتی و اعتقادی موجود بین والدین و فرزندان یک خانواده امروزی می پردازد.
نوید و نسترن در تدارک جشن تولد پدرشان هستند، بابک برادر بزرگتر آنها که چندسال پیش بر اثر مشاجره ای لفظی با پدر بر سر مسائل مالی منزل را ترک کرده، ناگهان سرزده برمی گردد به امید اینکه بتواند حق پایمال شده خودش را از او بگیرد واین دستخوش اتفاقاتی می گردد . 
کشمکش هایی مابین هرسه فرزند خانواده اتفاق می افتد که دراین حین با زندگی شخصی هریک از سه نفر خانواده مواجه می شویم زندگی که مابین زندگی درونی و بیرونی هریک ازآنهاست و شدیدا درتضاد است درواقع به نوعی تضاد می پردازد که یک جوان می تواند داشته باشد یکی آنگونه که خود می پسندد ویکی آنگونه که پدرخانواده دوست دارد ولی به ناچار درخلوت خود زندگی درونی خود را دارد اما درظاهر جامعه به ناچار زندگی که خانواده تحت شرایط پدر سالاری ایجاد و تحمیل کرده را می پذیرد .

 

نریمانی در رابطه با اینکه تماشاگر چه پیامی از دیدن این اثر دریافت می کند افزود: ما در این نمایش بیان می کنیم هریک از اعضای خانواد اگرتحت چنین شرایط سخت پدر سالاری و درتضاد بین زندگی درونی و بیرونی قرارگیرند و هرکدام به یک طرف بروند اشتباه است وباید تعادلی بین خواسته های جوان و خانواده و جامعه برقرار شود که حریم ها و خطوط  قرمز ها نیز زیر سئوال نروند ...


مسعود نریمانی کارگردان این نمایش تصریح کرد، این نمایش درسبک کاملارئالیستی اجرا می شود و در شیوه کارگردانی سعی کرده ایم از سبک رئال فاصله نگیریم تا بتوانیم به زبان کاملا ساده و روان مفهوم را به مخاطب القاء کنیم ....
همچنین گروه هنری آفاق در تلاش است تا با نمایش « پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی »  شانس خود را جهت شرکت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان امتحان کند .

 

فرشاد فهیمی، احسان شهبازی، خاطره حسینی از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند . همچنین محمد سخنور"منشی صحنه"  محمد هاشم زاده، رسول قلعه گری "عوامل صحنه"  مسعودنریمانی "طراح صحنه"  مسعود محمودی نژاد "روابط عمومی و تبلیغات"  از عوامل اجرایی این نمایش هستند . 

 

نمایش « پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی » از 30 تیرماه لغایت 13 مردادماه 1396 هر شب ساعت 20:30 در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود .
 




نظرات کاربران