در حال بارگذاری ...

نمایش « قصۀ ظهر جمعه » در کاشان به روی صحنه می رود

نمایش « قصۀ ظهر جمعه » به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی مهدی سه دهی کاری از گروه نمایشی میم از تاریخ  ۲۶ تیرماه لغایت ۶ مرداد ماه ۱۳۹۶ در فرهنگسرای مهر کاشان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان در گفتگو با مهدی سدهی کارگردان نمایش « قصۀ ظهر جمعه » این اثر نمایشی که توسط گروه نمایشی میم تهیه و تولید گشته از تاریخ  26 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه 1396 در فرهنگسرای مهر کاشان در پلاتوی ماه به روی صحنه می‌رود .


کارگردان این نمایش در رابطه با موضوع این اثر می گوید: قصه ظهر جمعه داستان خانواده ایست که شغل خانوادگی آنها که کارخانه ی سنگبری است به علت کلاهبرداری شخصی به نام میلانی از آنها دچار مشکل شده و بدهی فراوانی بالا آورده اند. این داستان در بعد از ظهر جمعه ای روایت می شود که عقد کنان آخرین دختر خانواده که پیشتر از این نامزدی اش با محسن خواستگار قبلی اش به هم خورده و حالا در حالی دارد با جهان ازدواج می کند که مادر او قول پرداخت بدهی های سنگبری را در ازای دریافت دو دانگ از سنگبری داده است. کشمکش های اعضای خانواده در این قصه منجر به اتفاقاتی می شود که...

 

مهدی سه دهی در ادامه افزود سبک و شیوه اجرایی این اثر کاملا  رئالیستی است . وی تصریح کرد در صدد است تا این اثر نمایشی که نهمین اثر صحنه ای این کارگردان محسوب می شود را به جشنواره تئاتر استان اصفهان برساند .  

 

کارگردان نمایش « قصۀ ظهر جمعه » در پایان گفتگو به معرفی بازیگران این اثر پرداخت . مهدی محمدی، محسن آقا قدیری، یاسمن نصیری، فرسام دالایی، شادی سعادتی، مریم طوطیان، علی سلیمانی، فرزانه آیافت، علی صادقی از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند . 

 

نمایش « قصۀ ظهر جمعه » از تاریخ  26 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه 1396 در فرهنگسرای مهر کاشان هر شب ساعت 21 در پلاتوی ماه به روی صحنه می رود .
 




نظرات کاربران