در حال بارگذاری ...

نمایش « اوبوشاه » در تماشاخانه اصفهان به روی صحنه می رود

نمایش « اوبوشاه » به نویسندگی آلفردژاری و کارگردانی اسماعیل موحدی کاری از گروه تئاتر جلفا از ۱ الی ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۶ در تماشاخانه اصفهان ، مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از اسماعیل موحدی کارگردان نمایش «اوبو شاه» این اثر که توسط گروه تئاتر جلفا تهیه و ساخته شده است و در بخش مدرسین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی شرکت داشته است از تاریخ 1 الی 15 مرداد ماه 1396 در تماشاخانه اصفهان ، مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .

 

اسماعیل موحدی در این گفتگو در رابطه با موضوع نمایش می گوید: پنج آشپز در حال پخت و پز و کارهای روزانه ی خود تصمیم می گیرند ماجرای جاه طلبی ها و کشتار اوبوشاه را با ادوات آشپزی اجرا کنند...
همچنین وی در رابطه با شیوه اجرایی نمایش اوبوشاه افزود : این اثر با استفاده از شیوه اجرایی برشت کارگردانی شده است . او سبک این اثر را رئالیسم عنوان کرد و در بعضی از صحنه ها که بیشتر به فانتزی نزدیک است از سورئالیسم نیز بهره برده است . 

 

محمدرضا قاسمی، عارف محمودی، رضا مرادی زاده، حمیدرضاکردسیچانی، محمد سارانی نژاد از جمله بازیگران نمایش اوبوشاه هستند. همچنین محمدعلی میاندار و امیرصفایی پور: مشاوران کارگردان،  محمدرضاقاسمی:دستیار کارگردان،  داریوش امیری: مدیر صحنه،  محمدمحمدی: پخش موسیقی و افکت،  مسعود صادقی: دستیار صحنه،  جواد رضایی: آهنگساز،  نیما پیراسته: طراح پوستر وبروشور،  سعیده کمالی: امور رایانه، از دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند . 

 

نمایش « اوبوشاه » از 1 الی 15 مرداد ماه 1396 هر شب ساعت 20:30 در تماشاخانه اصفهان ، مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در خیابان توحید به روی صحنه می رود .
 




نظرات کاربران