در حال بارگذاری ...

نمایش بیرونی «فضانوردی درخیابان» در اصفهان اجرا می شود

نمایش بیرونی " فضانوردی درخیابان "  به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی وطراحی وکارگردانی پویان عطایی یکی ازنمایندگان استان اصفهان دردوازدهمین جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان از۲۰تا۳۰ تیرماه۹۶درسطح شهراصفهان به اجرای عموم درمحل های میدان نقش جهان، ناژوان، سی وسه پل و پل خواجودرمی آید . 

به گزارش تئاتر اصفهان در گفتگو با پویان عطایی کارگردان نمایش بیرونی " فضانوردی درخیابان "  این نمایش از20تا30 تیرماه96درسطح شهراصفهان به اجرای عموم درمحل های میدان نقش جهان، ناژوان، سی وسه پل و پل خواجودرمی آید .
 پویان عطایی در رابطه با موضوع این نمایش می گوید : نمایش بیرونی " فضانوردی درخیابان "  داستان مردی است که ادعا می کند از زمین وارد سیاره دیگری شده وهمه چیزراخوب می بیند و...

 

وی همچنین در رابطه با شیوه اجرایی این نمایش تصریح کرد این نمایش به صورت استفاده ازتماشاگران وپروداکشن های تصویری اجرا می‌شود . 


وی در ادامه افزود این اثر درمورد اعتیاد بوده ، یکی ازمعضلات امروزی دربین جوانان مصرف مواد مخدر و ایجاد توهمات ذهنی است که دراین نمایش به شیوه کمدی به آن پرداخته می‌شود .  
پویان عطایی، سعیدمصلحی، سعیدرضایی ومیثم کلباسی از بازیگران این نمایش هستند‌.

 

پویان عطایی در آخر از علاقه مندان به نمایش های بیرونی جهت تماشای نمایش " فضانوردی درخیابان " که در اماکن عمومی و تفریحی مانند میدان نقش جهان، پارک جنگلی ناژوان، سی وسه پل و پل خواجو به اجرا درمی آید دعوت به عمل آورد و افزود مردم فهیم و هنر دوست اصفهان می توانند از 20تا30 تیرماه96 در مکان های ذکر شده هر روز در ساعات 18 تا 21 حضور بهم رسانند.
 




نظرات کاربران