در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی ” ولیمه» در باغ نور اصفهان به روی صحنه می رود

نمایش کمدی ، موزیکال و سراسر خنده ولیمه به نویسندگی و کارگردانی حسینعلی عمادی وهادی کیانی کاری از گروه تئاتر آینه از ۱۵ تیر ماه لغایت ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ در سالن آمفی تاتر باغ نور اصفهان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان در گفتگو با حسینعلی عمادی کارگردان نمایش کمدی ولیمه، این اثر از ۱۵ تیر ماه لغایت ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ در سالن آمفی تاتر باغ نور اصفهان به روی صحنه می رود . 
عمادی در رابطه با موضوع این نمایش می گوید: سلطان شهر به دلیل گمشدن پسرش به پیشنهاد وزرایش با لباس مبدل وارد شهر می شود، از قضا منزلی حواس سلطان را به خود جلب می کند که صدای شادی وسر وصدای مردم از داخل ان به گوش می رسد . با ورود سلطان و وزرایش به منزل متوجه می شوند که در این منزل هر شب مراسم ولیمه دادن وشادی برقرار است . آنها جویای نام صاحب عمارت می شوند و پی می برند که آن منزل شخصی است به نام خاله خانوم. سلطان به یکباره باشنیدن نام صاحب خانه عصبی می شود و عصبانیتش به آن دلیل است که خاله خانوم عشق دیرینه سلطان بوده ولی همیشه با جواب منفی خاله خانوم روبرو بوده است . سلطان برآن می شود که خاله خانوم را اذیت و آزار کند و مراسم شادی اش را به نحوی که متوجه نشود تعطیل کند در نتیجه به پیشنهاد وزرا شغل او را ممنوع اعلام می کند ولی خاله خانوم با زیرکی تمام تغییر شغل می دهد وپس از چند بار تغییر شغل سلطان اعلام می کند که به بن بست خورده و…
حسینعلی عمادی افزود این نمایش در قالب نمایش های شادی آور ایرانی شکل گرفته ودر روایت آن از حرکات وترانه های فلکلور ایرانی بهره مند شده است به نوعی می توان نمایش ولیمه را وامدار نمایش های  روحوضی دانست و این نمایش بیشترین بهره را از تکنیک های  این فرم نمایشی گرفته است .
عمادی تصریح کرد طراحی حرکات این اثر را ، اصغر فریدی ماسوله انجام داده و ضربی خوانی و قصه گویی این نمایش ایرانی به عهده جواد انصافی بوده است. مشاوران کارگردان این نمایش زنده یاد زاون قوکاسیان و دکتر محمدحسین ناصربخت هستند.
بازیگران این نمایش حسینعلی عمادی ، هادی کیانی ، مصطفی بهشتی ، سعید یاردوستی، سیاوش رحمتی و حسینعلی کریمی هستند.
همچنین ساخت موسیقی نمایش ولیمه را مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش عهده دار بوده و موسیقی صحنه را محمد باقرصاد و سیاوش رحمتی اجرا می کنند.
نمایش کمدی ، موزیکال و سراسر خنده " ولیمه " از ۱۵ تیر ماه لغایت ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در سالن آمفی تاتر باغ نور اصفهان حدفاصل پل آذر وسی وسه پل،مقابل هتل کوثر،جنب خانه کودک به روی صحنه می رود .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران