در حال بارگذاری ...

نمایش شاد و موزیکال «خروس زری پیرهن پری» در اصفهان به صحنه می رود 

نمایش شاد و موزیکال " خروس زری پیرهن پری " ویژه کودک و خانواده به نویسندگی احمد شاملو و کارگردانی امید اجاقی از تاریخ ۱ اردیبهشت لغایت ۱۰ اردیبهشت سال جاری در سالن کوچک مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از امید اجاقی کارگردان نمایش شاد و موزیکال " خروس زری پیرهن پری " این نمایش به نویسندگی احمد شاملو از تاریخ 1 اردیبهشت لغایت 10 اردیبهشت سال جاری در سالن کوچک مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود . اجاقی در رابطه با موضوع این نمایش می گوید:  نمایش خروس زری پیرهن پری داستان ساده لوحی خروسی است که در جنگل با دوستانش طرقه و گربه زندگی می کند. طرقه از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و مدیریت کلبه را در دست دارد، همچنین در مواقع خطر از خروس زری و گربه حمایت می کند. گربه دوست دلسوز و مهربانی است، اگرچه تنبل است ولی هنگام مواجهه با مشکلات دوستانش را یاری می کند.
روباهی نزدیک کلبه ی خروس زری در کمین اوست. وقتی گربه و طرقه برای جمع کردن هیزم به جنگل می روند، روباه با حقه و کلک های متنوع خروس را به چنگ می آورد، ولی دوبار به صورت اتفاقی گربه و طرقه از راه می رسند و خروس زری را نجات می دهند.سومین بارکه آخرین بار است روباه خروس زری را با خود می برد وگربه و طرقه وقتی به کلبه می رسند، خروس زری را پیدا نمی کنند، نگران می شوند و با ردپای روباه تصمیم می گیرند با کلک روباه را از کلبه اش بیرون آورند.
گربه و طرقه، روباه را به چنگ می آورند و او را از جنگل فراری می دهند. خروس زری که از زودباوری خود پشیمان است با دوستانش عهد می بندد که دیگر فریب روباه را نخورد.

داودامینی نژاد، علی رضااکبری فرتخونی، زهرانیلی خواجو، پریچهره صدیقیان، افروزبهزادی، مرضیه مختاریان از جمله بازیگران این نمایش می باشند . همچنین عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از : آرمان یحیایی و مجیدبیژنی دستیارکارگردان ، آیدامالکی منشی صحنه ، هاشم شمس طراح وساخت دکور ، افروزبهزادی مدیرتولید ، حبیب ا...شفیعی طراح وساخت ماسک ، فاطمه صفاری راد طراح لباس ، افسانه صادقی باغ سرخی دستیارطراح لباس ودوخت لباس ، شهرزادکریمی طراح پوستر و بروشور ، جوادرضایی دارافشانی آهنگ ساز ، زهراشیرعلیزاده و فاطمه قاسمی دستیارصحنه ، نسرین جبلی و متین ابراهیمی افکت وموسیقی .

نمایش شاد و موزیکال " خروس زری پیرهن پری "  از 1 تا 10 اردیبهشت سال جاری هرشب ساعت 19 در سالن کوچک مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در خیابان توحید به روی صحنه می‌رود .
 




نظرات کاربران