در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی « اصفهان ۲۱۱۷ » به حمایت از محیط زیست در پل خواجوی اصفهان

نمایش خیابانی اصفهان ۲۱۱۷ به نویسندگی و کارگردانی مرتضی ریحانی با محوریت محیط زیست و فضای سبز از ۲۲ الی ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۵ در ساعت ۱۷ و ۱۹ در ضلع جنوبی پل خواجو به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اجرا می گردد .

به گزارش تئاتر اصفهان نمایش خیابانی " اصفهان ۲۱۱۷ " کاری از نویسنده وکارگردان طنز پرداز اصفهانی است که مبحث ارزشی و بسیار حیاتی محیط زیست و فضای سبز شهر اصفهان را به زبان طنز به به اجرا درآورده و با شیوه بازی در بازی همراه با تیپهای مختلف و کمدی سعی بر آشکار نمودن حقایقی تلخ و شیرین در رابطه با طبیعت اصفهان امروز واصفهان ۲۱۱۷ را دارد .

 

مرتضی ریحانی در گفتگو با خبرنگار سایت انجمن هنرهای نمایشی اصفهان گفت در این نمایش، شهروند محافظ فضای سبز و محیط زیست که اکثریت را تشکیل داده اند محترم شمرده شده والبته به معدود شهروندانی که این مهم را جدی نمی گیرند اوضاع نابسمان این شهر همیشه زیبا و سبز درصدسال اینده  گوشزد می شود تا بدانجایی که در قرن بیست دو نوادگان ما هزینه های گزافی را برای بی تفاوتی ایشان پرداخت می کنند درحافظه مردمان آن زمان یا طبیعتی نمانده یا برای نمایشگاه طبیعت مصنوعی بلیط می خرند بلکه اعصاب خود را ملایمتی بخشند.

 

وی افزود با کمی توجه از طرف این عده سهل انگار که کم جمعیت  نیز می باشند شهر زیبای اصفهان با طبیعت زیبایش که امانتیست از‌ فرزندان آینده به همین سرسبزی وطراوت به آنها تحویل خواهیم داد و امانت دار خوبی خواهیم بود .

بازیگران این اثرعبارتنداز : مرتضی ریحانی، پیمان میرعلائی، احسان یزدان نظری، آرمان یحیایی ودیگر عوامل آن پیمان یحیایی، حسن مرادی، مهدی قرت الاعیان، علیرضا وثیق انصاری، محمدحسن لطیفی، الهام محزونی، مهرداد سالاری خانواده های میرعلائی و یزدان نظری .

 

درپایان مرتضی  ریحانی ضمن تشکر از زحمات دکتر احمد سلیمانی پور و آقای علی ربیعی از مردم فهیم وطبیعت دوست اصفهان برای دیدن این نمایش دعوت به عمل اورد . گفتنیست این تئاتر طنزخیابانی از تاریخ بیست دوم لغایت بیست ششم اسفند درضلع جنوبی پل خواجو در ساعتهای 17 و19 اجرا خواهد داشت .




نظرات کاربران