در حال بارگذاری ...

اجرای «سیاه سفید، خاکستری» در تماشاخانۀ آموزشگاه تخصصی بازیگر

نمایش «سیاه، سفید، خاکستری» به نویسندگی سایه قاسمی و کارگردانی نوید اصغری از ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه در تماشاخانۀ آموزشگاه تخصصی بازیگر روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اصفهان، کارگردان این نمایش از جزییات آن خبر داد و گفت: داستان نمایش «سیاه، سفید، خاکستری» یک روایت عاشقانه است از پسری که پدرش را از دست داده و اکنون خواهری دارد که دچار اختلالات روانی و اختلال حواس شده و هر چه داستان جلوتر می رود با احساسی شبیه عشق یک طرفه مواجه می شویم و پایان کار نیز با یک سورپرایز برای تماشاچی همراه است.
نوید اصغری تصریح کرد: «سیاه، سفید، خاکستری» اثری سوررئال با سبک تراژدی است که با تمرین های مداوم برای جشنوارۀ تئاتر دانشگاهی و اجرای عموم آماده شده است.
وی افزود: در این نمایش بهناز متولی باشی نایینی و پریا انصار دزفولی به عنوان دستیاران کارگردان، محمد مهدی سخنور به عنوان منشی صحنه و بهزاد یزدانی به عنوان مدیر صحنه حضور دارند و پدرام خسروی، پریا انصار دزفولی، رومینا عظیمی، محمدرضا نداف و محمد مهدی سخنور نیز به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش می کنند، همچنین باید از احسان جانمی، کارگردان و گروه موسیقی «بمرانی»، به خاطر همراهی آن ها تشکر کنم.
علاقمندان برای دیدن این نمایش تا 17 اسفندماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت 18:45 به آموزشگاه تخصصی بازیگر واقع در خیابان نظر میانی، کوچۀ باغ به مراجعه کنند.




نظرات کاربران