در حال بارگذاری ...

«بدخوابی» در سالن سوره اصفهان به صحنه رفت

نمایش« بد خوابی» نوشته هومن حیدری و علی دل پیشه و کارگردانی هومن حیدری به همت گروه هنری خورشید و خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان در سالن سوره اصفهان روی صحنه رفت .

به گزارش تئاتر اصفهان، هومن حیدری در رابطه با موضوع این اثر گفت : نمایش بد خوابی داستان زن و شوهری است به نامهای راحله و موسی که با شروع جنگ با موتور از خرمشهر خارج شده و در طول مسیر دچار تصادف می شوند. موسی که آموزگاری وظیفه شناسی است اصرار به بازگرداندن برگه های امتحان شاگردانش دارد ولی راحله که بر اثر تصادف زخمی شده، خونریزی شدیدی دارد و قصد دارد که موسی را از ادامه جستجو برای یافتن برگه های امتحانی منصرف کند. موسی مدام صدایی در سرش تکرار می شود که گویی کسی او را با صدای بلند به نام کوچکش صدا می زند. موسی چندین بار به راحله می گوید مرا بلند صدا نزن اما راحله نیست که او را صدا زده ...در این حین راحله دچار دردی شدید شده و از موسی طلب آب می‌کند ، اما از آن جا که تمام آبی که همراه داشته اند هدر رفته ، موسی مجبور به تنها گذاشتن راحله می‌شود و برای یافتن آب می رود و...

 

کارگردان «بدخوابی» افزود این نمایش در ژانر دفاع مقدس و در دو اپیزود اجرا می‌شود. اپیزود اول فضایی وهم گونه دارد که موسی و راحله ( شخصیت های نمایش ) درگیر آن هستند  و اپیزود دوم در فضایی کاملا رئالیستی است که گره درام دراین اپیزود گشوده می‌شود و با ورود مرد دوم تماشاگر متوجه اتفاق اصلی می‌شود .

 

رویا زیرک قشقایی، هومن حیدری، سام کوراوند، در «بدخوابی» بازی می‌کنند .

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان - پوستر و بروشور، کوروش شمس، طراح صحنه، حسن محمدی، موسیقی و نور،  مجید بدیع زاده، روابط عمومی،  محمد عابدپور، منشی صحنه، رویا زیرک قشقایی، طراح لباس،  محمود  بیاتی، مدیر صحنه.

 

نمایش «بدخوابی» نوشته هومن حیدری و علی دل پیشه وکارگردانی هومن حیدری از تاریخ 15 لغایت 26 آبان ماه 1395 هرشب ساعت 19:30 در سالن سوره واقع در خیابان آمادگاه  روی صحنه می‌رود .




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران