در حال بارگذاری ...
شاهین‌شهری‌ها فاتح بزرگ جشنواره

نتایج دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز

جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز در حالی به پایان رسید که گروه‌ها و هنرمندان شاهین‌شهری اکثر مقام مسابقات را از آن خود کردند.

به گزارش تئاتر اصفهان، دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز از روز چهارشنبه 20 مرداد کار خود را آغاز و تا روز جمعه 22 مرداد ادامه داشت و جمعاً 46 کار در 2 سالن و 4 بوستان روی صحنه رفت و در این‌ بین 3 داور جشنواره یعنی حمید ابراهیمی، عمار تفتی و شهاب غزالی داوری این دوره را بر عهده داشتند.

 

علی ترابیان دبیر جشنواره شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه در خصوص نتایج جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در 3 بخش کودک، خیابانی و صحنه‌ای برگزار شد و در بخش کودک در طراحی لباس زهره ذبیحی از نمایش (قصهٔ سیبی که نصف نشد) از زرین‌شهر مقام اول را کسب نموده و در بخش نویسندگی امید پاریاب پور با اثر (پر حنا) از شاهین‌شهر موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شد.

 

وی افزود: پریسا کهکش‌پور به‌ عنوان بهترین کارگردان کار کودک دست‌ یافت و جایزه بهترین بازیگر مرد به میلاد کیان از شاهین‌شهر رسیده و عارفه عاقبت‌به‌خیر با اثر قصه سیبی که نصف نشد مقام اول بازیگر نقش اول زن را به دست آورد و درمجموع اثر پر حنا از (پریسا کهکش‌پور) توانست به‌ عنوان نمایش برگزیده دست پیدا کند.

 

دبیر دومین جشنواره تئاتر کوثر نطنز در ادامه با اشاره به نتایج تئاتر خیابانی تصریح کرد: در بخش خیابانی هاشم شمس با اثر (در انتظار گودی) از فلاورجان توانست مقام اول نویسندگی و بازیگری را از آن خود کند.

 

ترابیان با بیان اینکه در بخش نمایش صحنه‌ای از نظر هیئت‌داوران هیچ اثری به‌ عنوان برگزیده دست نیافت و فقط در بازیگری مرد راد مهر کشانی با نمایش (اسکلانه) و همچنین بهاره مهدوی نیز در نمایش (اسکلانه) از شاهین‌شهر به‌ عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شدند.

دیگر افتخارات این جشنواره به دست هنرمندان اصفهانی رقم خورد، کسب رتبه دوم بازیگری مرد و دریافت دیپلم افتخوار در جشنواره تاتر استانی نطنز در بخش خیابانی به آقای محمد رادمهر برای بازی در نمایش پوتین به نویسندگی و کارگردانی کوروش نیک پیام تعلق گرفت .

رتبه اول طرح و ایده به اقای کوروش شمس برای نمایشنامه درانتظار گودی و رتبه سوم طرح و ایده به اقای کوروش نیک پیام برای نمایش نامه پوتیین تقدیم گردید و همچنیین رتبه سوم طراحی لباس به اقای کوروش نیک پیام برای نمایش پوتین تقدیم گردید .




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران