در حال بارگذاری ...

افتخارآفرینی هنرمندان تئاتر شهرضا در جشنوارۀ تئاتر معلولین

در چهارمین جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقۀ آفتاب هنرمندان تئاتر شهرضا خوش درخشیدند . مرضیه آقاسی کارگردان نمایش «قصۀ سیبی که نصف نشد» مقام اول کارگردانی و نیز طراحی لباس را از آن خود کرد .

به گزارش تئاتر اصفهان نمایش «قصۀ سیبی که نصف نشد» به کارگردانی مرضیه آقاسی و گروه «تئاتر صدف» یکی از پنج نمایش راه یافته از این جشنواره به جشنوارۀ بین المللی تئاتر معلولین اصفهان در آذرماه 1395 بود . همچنین نمایش «هفت خوان رستم» به کارگردانی احسان صانعی نیز نمایش دیگری از شهرضا بود که در چهارمین جشنوارۀ تئاتر معلولین آفتاب به روی صحنه رفت . این نمایش نیز در این جشنواره موفق به کسب دو مقام شد : مقام دوم بازیگری نابینا توسط علیرضا احمدیان و مقام اول طراحی بروشور توسط احسان صانعی همچنین از همین گروه آقای احمدرضا قنبریان مقام اول طراحی صحنه ، سرکار خانم منصوره آقاسی مقام اول بازیگری کم توان ذهنی ، و آقای محمدجواد صدری و محمدمهدی الصاق مقام دوم موسیقی را کسب نمودند .

لازم به ذکر است نمایش «قصۀ بخت» به کارگردانی مشترک احسان صانعی و زهرا بکتاش نمایشی از سومین جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقه ای آفتاب نیز در آذرماه سال جاری به روی صحنه خواهد رفت .

گفتنی است چهارمین جشنوارۀ تئاتر معلولین  منطقۀ آفتاب با حضور نمایندگان شش استان، تهران، اصفهان، قم، البرز و چهارمحال و بختیاری و مرکزی ، از ۲۱ تیرماه امسال به مدت سه روز در فرهنگسرای آیینۀ اراک برگزار شد و در جریان آن ۱۶ نمایش به روی صحنه رفت. همچنین لازم به ذکر است که جشنوارۀ بین المللی تئاتر معلولین از دوازدهم تا هفدهم آذرماه سال جاری در اصفهان با حضور گروه های تئاتر معلولین کشورهای آمریکا، هلند، بلژیک، آلمان و فرانسه برگزار خواهد شد و نمایش های «قصۀ سیبی که نصف نشد» به کارگردانی مرضیه آقاسی و «قصۀ بخت» به کارگردانی مشترک احسان صانعی و زهرا بکتاش نمایندگان منطقۀ آفتاب (شامل استان های تهران ، اصفهان ، قم ، البرز ، چهارمحال و بختیاری و استان مرکزی) در این جشنوارۀ بین المللی خواهند بود .




نظرات کاربران