در حال بارگذاری ...

آثار نمایشنامه نویسان اصفهانی به چاپ می‌رسد

امیر هوشنگ جمشیدیان از چاپ آثار نمایشنامه نویسان اصفهانی خبر داد و اعلام کرد نویسندگان این شهر برای شکل گیری اولین جلد از این رویداد فرهنگی، تا پایان تیرماه سال جاری می توانند آثار خود را به دفتر انجمن نمایش استان تحویل بدهند. 

به گزارش تئاتر اصفهان، امیر هوشنگ جمشیدیان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دربارهی چاپ آثار نمایشنامه نویسان اصفهانی گفت : چون یکی از مهمت‌رین گزینه ها در شکل گیری اجرای نمایش متن و ایده ی خوب است لذا در کنار کارگاه های آموزشی برای پرورش استعدادهای نهفته در استان اصفهان درزمینه نمایشنامه نویسی ، برای تشویق و معرفی نمایشنامه نویسان اصفهان نیز تلاش می کنیم با چاپ و معرفی آثار آنان زمینه دسترسی آسان تر به متون نمایشی بومی را فراهم کنیم و هم موجب امیدواری و تشویق هنرمندان نویسنده بویژه جوانان علاقه مند به هنر نمایشنامه نویسی بشویم . از طرفی از پیشکسوتان نویسنده استان نیز بدین وسیله در خواست داریم در این رویداد فرهنگی هنری با انجمن هنرهای نمایشی همراهی نمایند تا انشاالله مجموعه هایی که آماده خواهد شد هم از ارزش ادبی توانمندی برخوردار باشند و هم باعث تشویق نویسندگان جوان شهرمان باشند .
وی در باره اولویت بندی متون افزود، اولویت ما در انتخاب آثار، قوت متن است و شروطی مثل اجرا شدن یا دارای مجوز بودن را ندارد، چرا که مجموعۀ این متون در مرحلۀ نهایی توسط کانون نویسندگان خوانده شده و یک مجوز کلی برای آن ها صادر می شود.
امیر هوشنگ جمشیدیان با اشاره به سه جلدی بودن این کتاب بیان داشت که در جلد اول بدون توجه به ژانر و سبک، از هر نویسنده یک نمایشنامه چاپ می شود و در جلدهای بعدی تقسیم بندی های لازم صورت می گیرد.
رئیس انجمن نمایش اصفهان در آخر اظهار داشت، به درخواست انجمن های نمایش شهرستان ها، کارگاه های آموزش نمایشنامه نویسی به همراه لوازم کمک آموزشی در نظر گرفته شده که بتوانیم ضمینه فعالیت و رشدهنرمندان جوان و علاقمند به نمایشنامه نویسی را فراهم کنیم.
لازم به ذکر است علاقمندان می توانند جهت ارائه ی آثار خود تا پایان تیرماه یک نسخه از اثر نمایشی خود را به همراه فایل word با فونت BZAR 14 به انجمن هنرهای نمایشی تحویل دهند، یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 03136284403 تماس حاصل فرمایند . 




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران