در حال بارگذاری ...

مدیرکل ارشاد و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دیدار کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در جلسه با انجمن نمایش استان با بیان اینکه تقدیر از هنرمندان جز وظایف ذاتی ما است، اظهار کرد ، شما هنرمندان در طول سال‌های متمادی زحمات و تلاش‌های زیادی متحمل شده‌اید و ما افتخار می‌کنیم که در خدمت شما هستیم.

به گزارش تئاتر اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در جلسه با انجمن نمایش استان با بیان اینکه تقدیر از هنرمندان جز وظایف ذاتی ما است، اظهار کرد: شما هنرمندان در طول سال‌های متمادی زحمات و تلاش‌های زیادی متحمل شده‌اید و ما افتخار می‌کنیم که در خدمت شما هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دغدغه و مطالبات فعالان حوزه تئاتر زیاد است، گفت: جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و حوزه هنری اصفهان به منظور بررسی وضعیت هنر نمایش برگزار شده و در این جلسه طرح اولیه سند چشم انداز تئاتر استان ارائه شد و از شما به عنوان انجمن نمایش استان می‌خواهیم با مطالعه این سند نقطه نظرات خود را پیرامون آن ارائه نمایید.

او افزود: برای ماناییکارها لازم است به دنبال ایجاد مدل‌هایی باشیم که بحث‌های اقتصادی و تعاملات بین دستگاهی نیز در آن دیده شود.

در ادامه جلسه هوشنگ جمشیدیان رئیس انجمن نمایش استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن در ماه‌های اخیر وضعیت نمایش استان و مطالبات هنرمندان هنرهای نمایشی را مطرح کرد ودر پایان از زحمات رئیس قبلی انجمن نمایش احمد شاهینفر تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با انجمن نمایش استان با حضور شهاب غزالی از اعضای شورای انجمن نمایش و حسینعلی آقاییان زاده معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  در دفتر مدیرکل انجام شد.


 




نظرات کاربران