در حال بارگذاری ...

« دختر یانکی » به سالن اصلی تالار  استاد فرشچیان می‌آید

نمایش «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی معین الدین عشاقی از ۲۸ تیرماه ۱۳۹۵ لغایت ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ در سالن اصلی تالار فرشچیان اصفهان به روی صحنه می رود

به گزارش تئاتر اصفهان به نقل از انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان معین الدین عشاقی، نمایش «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون کمدی نویس مطرح امریکایی است. این نمایشنامه درباره جامعه رو به زوال آمریکایی و تقابل نوکیسه‌گان تازه به دوران رسیده که فقط ادای میهن پرستی دارند با جامعه نوظهور روشنفکر جوان است. جامعه ای که در پی افشای حقیقت است ولی برای این کار امکانات لازم را ندارد. جامعه‌ای که حتی برای تامین نیازهای اولیه خویش آنقدر لکنت دارد که خود را در منجلاب حماقت و اداهای کودکانه غرق می‌کند. در این نمایشنامه، اندی و نورمن به کمک همدیگر یک مجله منتقد را در خانه مشترکشان می‌گردانند، ورود یک دختر زیبا به همسایگی‌شان، و علاقه شدید نورمن به وی و ابراز احمقانه آن، باعث بروز اتفاقات کمیک و جالبی می‌شود. موقعیت‌های کمیک این نمایشنامه به شکلی ساده ولی در عین حال زیرکانه ای با تسلسل کلمات و عبارات طنازانه نیل سایمون شکلی بدیع و خلاقه یافته واثر را از ساختاری منسجم بهره مند میکند.

حامد احمد جو، فرید الدین سلیمانی و مونا بدیع صنایع بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش میپردازند .

 این نمایش از 28 تیرماه 1395 لغایت 12 مرداد 1395 در ساعت 20:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران