در حال بارگذاری ...

نمایش « پنهان خانه پنج در »  در اصفهان به صحنه می‌رود

نمایش « پنهان خانه پنج در » از نوشته های حسین کیانی نمایشنامه نویس معاصر ایران، و به طراحی و کارگردانی احسان جانمی نودوششمین اثر تولید شده کاوش است که در سالن کوچک تالار هنر اصفهان به اجرا در می‌آید .

به گزارش تئاتر اصفهان، نمایش «پنهان خانه پنج در» به شیوه اجرایی مدرن با طراحی آبستره ازیک نمایش کلاسیک ایرانی، روایت گررنج های مردم و به‌ویژه بانوان این سرزمین در راه مبارزه با جهل و نادانی و ظلم است.

«پنهان خانه پنج در»، برگرفته از تاریخ نانوشته و گمشده است که زنده‌تر و باورپذیرتراز تاریخ نوشته و پیدا، تقابل بی پایان دانایی وجهل، فرهنگ و بی‌فرهنگی را می‌نمایاند. زنانی که دوستدار دانایی‌اند به دوره‌ای که دانستن همسنگ جنایت است وجهل همه‌گیر، در پنهان جایی گردهم می‌آیند تا بیاموزند وبه بیدارجایی برسند.

در این نمایش مریم معلایی، زهرا رستمی، ویدا موسوی، مسعود یزدانبخش، رزیتا کروندی، گلایول زرین مکان، امین پناهی و حسین اصفهانی نقش آفرینی می کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تهیه و اجرا: صفورا شیخی، مشاور کارگردان : مائده وحید، دستیار کارگردان: ناصر دیاقی، سمیه سلیمی، منشی صحنه: زهرا علی آبادی، آهنگساز: مجید آتش‌طینت، طراح صحنه و نور: احسان جانمی، طراح گریم: مهدی صادقی، مدیر صحنه: محبوبه کبیر، نگین دارابی، عرفان صفری، دستیار تهیه: حامد کاظمی، ماکت: ساناز کارگر، ساخت دکور: علی پور ابوطالب، دستیاران صحنه: کورش محمدی، امیر علی آقایی، سپهر سامع،مدیر روابط عمومی: ابراهیم صداقتی، طراح پوستر و بروشور: محمد حیدری، عکاس: وحید نعیم، محبوبه کبیر.

«پنهان خانه پنج در»، از 15 الی 25 تیرماه سال 19 در سالن کوچک تالار هنر اصفهان روی صحنه می‌رود.

 

 




مطالب مرتبط

با اعلام آثار راه یافته به بخش تازه‌های فجر

یک اثر از اصفهان به بخش تازه های فجر راه پیدا کرد
با اعلام آثار راه یافته به بخش تازه‌های فجر

یک اثر از اصفهان به بخش تازه های فجر راه پیدا کرد

هیئت انتخاب بخش تازه های فجر پس از بررسی آثار متقاضی نام هفت اثر را بعنوان راه یافته گان به این رویداد اعلام نمودند این در حالی ست که نام یک اثر از اصفهان در بین اثار اعلام شده به چشن میخورد

|

نظرات کاربران