در حال بارگذاری ...
بیوه ها به اصفهان سفر می‌کنند

« بیوه های غمگین سالار جنگ » در تالار استاد فرشچیان به صحنه می رود

نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ به نویسندگی محمد امیر یار احمدی و کار شهاب الدین حسین پور با بازی بازیگرانی چون گلاب آدینه ، شیرین بینا ،مونا فرجاد، حمید رحیمی ، محمد صدیقی مهر و حمیده مستعان  در شهر اصفهان روی صحنه می رود.

نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» در تالار استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .
نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ به نویسندگی محمد امیر یار احمدی و روایت شهاب الدین حسین پور کارگردان این اثر نمایشی با بازی بازیگرانی چون گلاب آدینه ، شیرین بینا ، مونا فرجاد ، حمید رحیمی ، محمد صدیقی مهر و حمیده مستعان  در شهر اصفهان به روی صحنه می رود .
به گزارش انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و به نقل از گروه اجرایی این نمایش در شهر اصفهان ، نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ»  که ابتدای سفر کاری خود را از سال ۹۲ آغاز کرده بود باری دیگر در فروردین و اردیبهشت سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر تهران به روی صحنه رفت و به موفقیت چشمگیری دست یافت . از جمله دلایلی که باعث موفقیت این اثر هنری شده است وجود نمایشنامه ای پر تنش و گیرا همراه با بازی های بدون عیب و حساب شده ی بازیگرها بخصوص درخشش گلاب آدینه در نقش شازده خانم است که در تکامل بازی های خوب دیگر بازیگر ها نیز نقش به سزایی داشته است و در کنار آن طراحی و میزانسن های فکر شده کارگردان، این اثررا قابل قبول برای تماشاگران رقم زده است . نمایش بیوه های سالار جنگ توانسته اجراهای موفق خود را نه در تهران بلکه در شیراز ، مشهد ، رشت ، شهسوار و شهرکرد ادامه بدهد و حال نوبت میزبانی شهر گنبد های فیروزه ای و مردمان هنر دوست اصفهان رسیده تا نظاره گر این نمایش باشند .
 موضوع نمایش درباره انسان هایی است که نان به نرخ روز می‌خورند و منفعت ‌طلبانه هیچ ارزشی برای جامعه ای که در آن زندگی میکنند، قائل نیستند و در نهایت پلیدی و نیرنگ آنان جامعه را تباه می‌کند. هرچند دروغ هرگز ماندگار نخواهد بود.
این نمایش به تلاش و همت آموزشگاه تئاتر شهرزاد و انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و به تهیه کنندگی عادل شجاعی و همچنین همراهی و همکاری شهاب غزالی ، هادی مسعودی ، محمد کاظم شیران در شهر اصفهان از تاریخ نوزدهم تیرماه  لغایت بیست و یکم تیرماه در دو سانس در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری استاد فرشچیان به روی صحنه خواهد رفت .

نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ از تاریخ ۱۹ تیرماه لغایت ۲۱ تیرماه در دو سانس در ساعت های ۱۹ و ۲۱ در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می‌رود .




نظرات کاربران