در حال بارگذاری ...
با همکاری گروه نمایشی نگاه با چند نهاد فرهنگی اجتماعی؛

اجرای نمایش خیابانی «کرونا در اسارت» در اصفهان

گروه نمایشی نگاه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، موزه حمام قلی آقا، اداره تفریحی وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه تالار هنر نمایش خیابانی  «کرونا در اسارت» را در نقاط از پیش تعیین شده شهر اصفهان اجرا می کند.

به گزارش تئاتر اصفهان، گروه نمایشی نگاه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، موزه حمام قلی آقا، اداره تفریحی وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه تالار هنر نمایش خیابانی  «کرونا در اسارت» را در نقاط از پیش تعیین شده شهر اصفهان اجرا میکند.

بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان نویسندگی وکارگردانی این نمایش را میثم طاهری انجام داده و اجرای آن تا اواخر فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

میثم طاهری در رابطه با داستان این نمایش گفت:  مرشد و بچه مرشد سوار بر الاغ، کرونا رو که در قفسی بزرگ گیر افتاده تاب میدهند و دلیل اسارت کرونا رو به صورت نقالی برای مردم کوچه و بازار تعریف می کنند.

طاهری در ادامه افزود عواملی که در تهیه و تولید این اثر همکاری دارند عبارتند از :

دستیار کارگردان: حدیث عباسی

منشی صحنه: نگار کریمی. آتنا گودرزی

بازیگران: محمدصادق ستاری. مهیار طاهری. سیدحسین کاظمی. حامد مغزی. علیرضا شاه محمدی

طراح لباس: وجیهه دادخواه




مطالب مرتبط

«کبوتران چاهی» در نجف‌آباد به صحنه رفت

«کبوتران چاهی» در نجف‌آباد به صحنه رفت

گروه نمایشی نگاه، در تازه‌ترین تولید خود، نمایش «کبوتران چاهی» به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی میثم طاهری را، در پردیس سینمایی خاوران نجف‌آباد، روی صحنه برده است.

|

نظرات کاربران