در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه ماه حوزه هنری اصفهان

«آتروپین» به کارگردانی امید نیاز روی صحنه می‌رود

نمایش «آتروپین » کاری از امید نیاز تازه ترین اثر این کارگردان است که از اوایل تیرماه سال جاری در سالن تماشاخانه ماه حوزه هنری اصفهان روی صحنه خواهد

به گزارش تئاتر اصفهان، هادی عسکری  _  نمایش «آتروپین»، به کارگردانی امید نیاز از اوایل تیرماه سال جاری  در تماشاخانه ماه حوزه هنری اصفهان روی صحنه خواهد رفت

بنابراین گزارش و به نقل از نیاز این نمایش داستان امیر، مردی ۶۳ ساله که به واکاوی زندگی خود و دوران کودکی اش می پردازد و از خاطراتی که زندگی اش را دچار مشکل کرده است را روایت می کند. به گفته نیاز، از لحاظ روانشناسی، ریشه بخش مهمی از مسائل و مشکلات انسان به دوران کودکی اش باز می گردد. به همین خاطر نمایش آتروپین سعی دارد تا با روایتی به ظاهر ساده ، دلایل شکست ها و نقاط تاریک خودآگاه و ناخودآگاه انسان را نشان داده و آسیب شناسی کند.

 بازیگرانی که در این نمایش ایفای نقش میکنند عبارتند از: امیر اصفهانی، ایلیا نیاز، مونس پورفاتحیان، احمدرضا صادقی، رضا کریمی، محمد نظری، رامین کلانتری و علیرضا هوشیار .

 دستیار کارگردان و برنامه ریزی این نمایش  را آتنا جعفری بر عهده دارد. گفتنی است نیاز، سال گذشته، نمایش کوران را روی صحنه داشت که عنوان پر مخاطب ترین نمایش غیر کمدی را به خود اختصاص داد.




نظرات کاربران