در حال بارگذاری ...
کانون کارگردانان شهرستان شاهین شهر برگزار کرد

تماشای نمایش «ماهی های نه ماهی» به صورت گروهی

کانون کارگردانان شهرستان شاهین شهر در راستای اهداف حمایتی خود از نمایشهای در حال اجرا اقدام به برگزاری اردوی گروهی هنرمندان شاهین شهر برای تماشای نمایش« ماهی های نه ماهی» نمود

به گزارش تئاتر اصفهان،کانون کارگردانان شهرستان شاهین شهر به ریاست هادی عسکری اقدام به برگزاری اردوی گروهی هنرمندان تئاتر شاهین شهر کرد.

بنابر این گزارش و به نقل از هادی عسکری با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که شاهین شهر در حوزه نمایش به ویژه کارگردانی دارد، به منظور استفاده از این مجموعه و ساماندهی در این حوزه به پیشنهاد رضا توماری معاونت هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون کارگردانان تئاتر  شهرستان شاهین شهر در مردادماه 97 شروع به کار کرد.

در این مدت تمام  سعی و تلاشمان بر این بوده است که با شناسایی استعدادهای  موجود در شاهین شهر هر چه در توان داریم در جهت رشد و ارتقاء سطح کیفی این ظرفیت‌ها به کار بندیم.
عسکری در ادامه با ابراز خرسندی از واگذاری مدیریت مجموعه فرهنگسرای هنر به مریم معلایی افزود: فرهنگسرای هنر میتواند بستری مناسب جهت رشد وارتقای سطح کمی و کیفی آثار باشد.
برگزاری کارگاههای مستمر با مشارکت کانون کارگردانان تئاتر و فرهنگسرای هنر توانسته شور و اشتیاق فراوانی بین علاقمندان تئاتر بوجود آورد.
عسکری در ادامه اعلام کرد با توجه به برگزاری ورک شاپ تخصصی کارگردانی تئاتر با موضوع مواجه کارگردان با متن، و همزمانی آن با اجرای نمایش «ماهی های نه ماهی» تصمیم گرفتیم به اتفاق جمعی از علاقمندان ، به تماشای نمایشی به کارگردانی کوروش شمس  بنشینیم ، تا علاقمندان بتوانند با برخی از مبانی کارگردانی تئاتر به‌صورت زنده و در مواجهه بایک اجرای زنده آشنا شوند 
نمایش‌های:
 «استرالیا» به کارگردانی پیمان کریمی 
 « افرا» به کارگردانی احسان جانمی
 «موهای عروسک سارا» به کارگردانی  مریم معلایی 
«سر میز شام» به کارگردانی محمد جواد صرامی ، 
«چای تلخ» به کارگردانی هومن حیدری
«نگاهمان میکنند» به کارگردانی معین عشاقی

«ماهی های نه ماهی» به کارگردانی کوروش شمس
و.....
بخشی از نمایش‌هایی بودند که در این مدت با برنامه ریری کانون کارگردانان تئاتر مورد تماشا  قرار گرفت.




مطالب مرتبط

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران