در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی «صحنه»،و با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی متد

نمایش‌های آیینی و سنتی در اصفهان اجرا می‌شود

در راستای اهداف انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و شعب این انجمن در رابطه برگزاری برنامه هایی ویژه ایام نوروز، گروهنمایشی «صحنه»، با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی«متد»، اقدام به اجرای نمایشهای آیینی،سنتی، نقالی، شاهنامه خوانی،  سیاه بازی، در این ایام با هدف ایجاد فضای شور ونشاط برای مسافران نوروزی نموده است.

به گزارش تئاتر اصفهان ،هادی عسکری _ در راستای اهداف انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و شعب این انجمن در رابطه برگزاری برنامه هایی ویژه ایام نوروز، گروهنمایشی «صحنه»، با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی«متد»، اقدام به اجرای نمایشهای آیینی،سنتی، نقالی، شاهنامه خوانی،  سیاه بازی، در این ایام با هدف ایجاد فضای شور ونشاط برای مسافران نوروزی نموده است.

به گفته سمیه سلیمی کارگردان و سرپرست این گروه نمایشی ، این اجراها از 25 الی 28 ، اسفند ماه ساعت 16، در  پاساژ گلریز ، شهر زرین شهر و در ادامه اجراهای خود ، از 3، الی 14، فروردین سال 98، به جز ایام سوگواری،   ساعت 17، در پارک ساحلی زرین شهر به کار خود ادامه خواهد داد.
سلیمی، همچنان افزود:  متن این اجراها برگرفته از:کتابهای کهنه و نو نوشته مرتضی احمدی، شاهنامه فردوسی به نثر نوشته دکتر محمد دبیر سیاقی، کتاب هفت لشکر نوشته مهران افشاری،مهدی مداینی اشعار حافظ و مولانا است.
سلیمی افزود:  نقال و سیاه ، چهره های اصلی این اجراها هستند که قاسم هاشمی  نقال، و سعید الهیاری، در نقش سیاه از عوامل این نمایش هستند.




نظرات کاربران