در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی نگار سبز زنده رود

تئاتر موزیکال «خاله سوسکه» در اصفهان روی صحنه رفت

تئاتر موزیکال «خاله سوسکه» به کارگردانی امیر شیخ جبلی از ۱۲تا ۲۴ اسفندماه ۹۷ساعت ۱۸:۳۰در سالن اصلی مجتمع فرشچیان در اصفهان  به روی صحنه می‌رود. این اثر در گروه تئاتر نگار سبز زنده رود و مرکز مهارت آموزی و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه تولید گردیده است . 

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری_ تئاتر موزیکال «خاله سوسکه» به کارگردانی امیر شیخ جبلی از ۱۲تا ۲۴ اسفندماه ۹۷ساعت ۱۸:۳۰در سالن اصلی مجتمع فرشچیان در اصفهان  به روی صحنه می‌رود. این اثر در گروه تئاتر نگار سبز زنده رود و مرکز مهارت آموزی و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه تولید گردیده است . 

گروهی از هنرمندان اجرایی ا ین تئاتر را  کودکانی تشکیل که با حضور در کلاس های آموزشی بازیگری توانایی های بارزی در اجرا و ایفای  نقش یافته  و در کنار هنرمندان حرفه ای هنر تئاتر در این اثر نمایشی توانسته اند از پس اجرای لحظات متنوع نمایش برآیند و به تعریفی درست از تئاتر کودک برای کودک را ارائه نمایند . 
 
شایان ذکر است طرح  این اثر اقتباسی است از نوشته م.آزاد که در کارگردانی سعی گردیده  ضمن وفاداری به قصه ی اصلی با به کارگیری خلاقیت در شیوه و روش اجرا در کنار مخاطب پذیری وجذابیت به لحاظ کیفی و پارامترهاب حرفه ای نیز مطلوب نظر قرار گیرد   .

در برخی صحنه ها تئاتر مبتنی بر حرکت و موسیقی شده و استفاده از ملودی ها و آهنگ هایی روایت به انتقال مفاهیم کمک شایانی نموده است. 
  
گفتنی ا ست؛ این اثر نمایشی در فضایی خلاق روایتی  این قصه ی کهن رابا ساختاری فانتزی و شاد روایت می کند.

 به گفته شیخ جبلی :داستان این نمایش ماجرای خشکسالی مزرعه و اصرار ننه سوسکی و عزم خاله سوسکه برای دیدار عمو رمضون در همدان است که خاله سوسکه در این سفر طول و دراز با مشکلات و سختی های بسیار روبرو میشود و وقتی به شهر می رسد...
 
بازیگران  این اثر نمایشی را :امیر حسین حسن پور ،زهرا گرک یراقی، دانیتا دباغ، محدثه رناسی،مهتا مهر قربانی، پارسا سعیدی، باران لطیفی، آناهیتا عبداللهی، مانلی ساعد، مانلی امامی، کسری علیرضایی، شادمهر جباری، دلارام ماه پیشانی، یوسف گنجعلی، باران بحرینی، آرین لباف، سایا نوروزی، هیراد خیر الهی،رهام هندی، فاطمه زهرا معقول کار، بهار قربانی،آوا اعتمادی، شادی امینی، شایان امینی، مهرآسا ابن ابراهیم، کیارش فانی،ساینا ذهبی،معینا غلامی، آویسا معنوی،رسا عظیمی پور،رزا علامه وصدا پیشگان را  : سارا بابایی ،الما حمیدی ،امیر شیخ جبلی،هدیه صیفی و... تشکیل می دهند.


سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه وساخت آکسسوار: الهه جابرزاده انصاری ،آهنگساز:پویا فرهنگ پژوه،طراح نور: ابوالفضل قبادی نژاد مدیر صحنه :فروغ جابرزاده انصاری ،منشی صحنه :هدیه صیفی ،
،روابط عمومی :مینا سلمانی ،ساخت دکور:محمود شیخ جبلی ،دوخت لباس :نجمه کاظمی.عکس :فروغ جابرزاده انصاری 
تئاتر شاد و موزیکال «خاله سوسکه» اثر جدید این گروه نمایشی در قالبی شاد و موزیکال با محوریت مخاطب  خردسال ،کودک و خانواده تا 24اسفند ماه روی صحنه است. تلفن هماهنگی و رزرو بلیط:
09361047153  -09035803282           خرید اینترنتی بلیط:   www.partakticket.com




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران