در حال بارگذاری ...
نمایندگان تئاتراستان اصفهان ، در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

اظهار خشنودی نمایندگان تئاتر اصفهان ، از استقبال مخاطبان و هنرمندان

در حالیکه هنوز یکی دیگر از نمایشهای استان اصفهان، در روزهای آینده اجرای خود را در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پشت سر خواهد گذاشت ، دیگر نمایندگان اصفهان، از استقبال مخاطبان اظهار خرسندی کردند

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری _ در سی هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، استان اصفهان با هفت نماینده در بخشهای خیابانی، دیگر گونه‌های اجرایی، رادیویی، و ایران دو حضوری چشمگیر دارد.

نمایشهای «استرالیا»، «دام»، «سر میز شام»، و «افرا»، در بخش مسابقه ایران دو حضور دارند.در حالیکه نمایش «استرالیا»، به کارگردانی پیمان کریمی در ایام باقیمانده از این جشنواره اجرای خود را انجام خواهد داد، دیگر نمایندگان تئاتر اصفهان از استقبال مخاطبان و هنرمندان در زمان اجراهایشان اظهار خرسندی کردند.

 

نمایش«افرا»، به کارگردانی احسان جانمی در نخستین روز جشنواره،دوشنبه 22بهمن در تالار قشقایی اجرای خود را انجام داد.در این نمایش بازیگرانی چون مائده وحید، رسول هنرمند،و...ایفای نقش میکنند.این نمایش در بخش مسابقه ایران دو حضور دارد.

 

نمایش «دام»، به کارگردانی اسماعیل موحدی نیز در بخش مسابقه ایران دو حضور دارد.این نمایش هم در نخستین روز جشنواره ، دوشنبه، 22بهمن در تالار اصلی اجرای خود را در  انجام داد به گفته موحدی حدود 700نفر در مجموع دو سانس از این نمایش دیدن کردند. 

 

نمایش «سرمیزشام»، به کارگردانی محمد جواد صرامی که در بخش مسابقه ایران دو حضور دارد،اجرای خود را در روز چهارشنبه24بهمن درمجموعه ایرانشهر انجام داد.

 

نمایش «استرالیا»، آخرین نماینده تئاتر اصفهان در بخش مسابقه ایران دو خواهد بود. این نمایش کاریست از پیمان کریمی ،  پیام لاریان  که پلاریاننجشنبه 2اسفند تالار قشقایی میزبان اجرای آن خواهد بود.محسن احمدی نیک، پوریا ریحانی، و شهره موسوی بازیگران این نمایشندو مهرنوش مردیها طراحی صحنه استرالیا را به عهده دارد.




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران