در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «دام» در تالار هنر اصفهان

نمایش «دام» به نویسندگی تادئوش روژه ویچ با طراحی و کارگردانی اسماعیل موحدی تا پایان بهمن ماه در تالار هنر اصفهان بروی صحنه است.تادئوش روژه ویچ نویسندۀ لهستانی این نمایشنامه در «دام» زندگی فرانتس کافکا، یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات داستانی جهان را شرح داده است.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از اسماعیل موحدی کارگردان نمایش «دام»، این اثر تا پایان بهمن ماه در تالار هنر اصفهان بروی صحنه است.

اسماعیل موحدی در این باره می گوید: تادئوش روژه ویچ نویسندۀ لهستانی این نمایشنامه در "دام" زندگی فرانتس کافکا، یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات داستانی جهان را شرح داده است. در "دام" به رخدادهای شخصی زندگی کافکا مثل ماجرای ترس او از پدرش و نامزدهایی که داشته و تاثیر این ترس ها در خلق آثار و روابطش با زنانی همچون فلیسه ،گرتا و جانا اسلویک در این نمایشنامه اشاره شده است، همچنین سبک آن در فضای اکسپرسیونیسم و سوررئالیسم است.

 

معین الدین عشاقی، اسماعیل موحدی، قادر طباطبایی، میلاد فروتنیان، افسانه فتاحی، ستاره تبریز زاد، محمد محمدی، نورا موسوی نور، ملیکا مهربان، هاجر کفیل، مریم روستایی، حدیث اعراب، امیرمسعود میرمجربیان، آرسام ملاح زاده و مسیح فقیهی نیا بازیگران این نمایش هستند .

 

نمایش "دام" به نویسندگی تادئوش روژه ویچ با طراحی و کارگردانی اسماعیل موحدی تا پایان بهمن ماه هرشب ساعت 18:45 در تالار هنر اصفهان بروی صحنه است.




نظرات کاربران