در حال بارگذاری ...
در تالار هنر اصفهان

نمایش «ماه روی تپه» به صحنه می‌رود

نمایش «ماه روی تپه» به نویسندگی گلین گریفیت با طراحی و کارگردانی مجید یوسفی‌پور از ۲ تا ۱۲ دی ماه ۱۳۹۶ در سالن اصلی تالار هنر به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از مجید یوسفی پور کارگردان نمایش "ماه روی تپه" این نمایش روایتگر تقابل عشق و ترس است. داستان دو خواهری که به همراه فرزند خواهرشان"سیدنی" روی تپه در کلبه ای زندگی می کنند و وقتی "کیت" خواهر کوچکتر، متوجه رفتارهای عجیب سیدنی می شود، گمان می برد که او قصد کشتن آن ها را دارد. او از "اوگوستا"، خواهر بزرگ خود می خواهد که پیش از رخ دادن چنین اتفاقی از آنجا فرار کنند اما "اوگوستا" از پذیرفتن چنین مسئله ای سرباز می زند و دلیل ناراحتی "کیت" را مشکلات عصبی می خواند. در نهایت این مسئله با ورود غریبه ای شدت می گیرد و…

 

مجید یوسفی پور طراحی و کارگردانی این نمایش را که متن آن با ترجمۀ همایون نور احمر، به صورت یک کتاب گویا در ایران منتشر شده، بر عهده دارد.

 

در نمایش "ماه روی تپه" مریم قدیری، سپیده شادبخت، حسین مهران پور، محمد محمودی، روژان توکلی، شهرزاد شیروانی، امیررضا پیرزاده نوری و علیرضا پیرزاده نوری به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند و نام دیگر عوامل این نمایش به شرح زیر است:

دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرزانه شریفی، ترانه سرا، خواننده و آهنگساز: محمد سعید هرندی، طراح صحنه و نور: مجید یوسفی پور، عکاس: حورا مصری نژاد، طراح لباس: زینب شریفی، طراح گریم: فاطمه جودکی، طراح پوستر و بروشور: سپیده شادبخت، دوخت لباس: کیمیا داوودی، ساخت دکور: حسن پاکروان، ابراهیم قاسمی، اجرای نور: حسین داوری، ایمان قدیری، اجرای موسیقی: امین اسماعیلی، روابط عمومی: مصیب یوسفی پور، فردین راکی.

 

علاقمندان برای دیدن "ماه روی تپه" می توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارتاک تیکت و سرور کنسرت، از دوم تا ۱۲ دی ماه، هر شب رأس ساعت ۱۹:۰۰ به سالن اصلی تالار هنر مراجعه کنند. 




نظرات کاربران