در حال بارگذاری ...

” تئوری میس کال» و «ماه روی تپه» در تالار هنر اصفهان به صحنه رفتند

دو نمایش ” تئوری میس کال» و «ماه روی تپه» دی ماه جاری در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می روند.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان، نمایش های "تئوری میس کال" و "ماه روی تپه" از سوی دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در دی ماه جاری در تالار هنر اصفهان به اجرا در می آیند.


نمایش "تئوری میس کال" به نویسندگی "محسن رهنما" و کارگردانی "رهام بحیرایی" از ۱ تا ۲۲ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن کوچک تالار هنر اجرا می شود.
محمد ترابی، الهام رضایی، مهرزاد مشکل گشا و مهسا کاظمی از جمله بازیگران این نمایش هستند که به ایفای نقش می پردازند.
به گفته کارگردان این نمایش، "تئوری میس" کال خواندنی نیست، "تئوری میس کال" شنیدنی نیست، "تئوری میس کال"دیدنی است.


نمایش "ماه روی تپه" نیز به نویسندگی گلین گریفیت و ترجمه همایون نور احمر به کارگردانی مجید یوسفی پور از ۲ الی ۱۲ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۹ در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود.
دو خواهر به همراه فرزند خواهرشان"سیدنی" در کلبه ای بر روی تپه زندگی می کنند. خواهر کوچکتر "کیت" متوجه رفتارهای عجیب سیدنی شده و فکر می کند که او قصد کشتن آنها را دارد، بر این اساس از خواهر بزرگتر "اوگوستا" می خواهد که از آنجا فرار کنند تا قبل از اینکه توسط سیدنی دچار سوقصد قرار نگرفته اند، ولی اوگوستا امتناع می کند و دلایل ناراحتی کیت را مشکلات عصبی می داند که در ادامه ماجراهایی هیجان انگیز اتفاق می افتد.


مریم قدیری, سپیده شادبخت, حسین مهران پور, محمد محمودی, روژان توکلی, شهزاد شیروانی, امیر رضا پیرزاده نوری و علی رضا پیر زاده نوری از جمله بازیگران این نمایش هستند.


 




نظرات کاربران